Fisk!

Fisk videre her.

3 thoughts on “Fisk!

  1. Bente Zimling siger:

    Find din fisk: Stadig et Gongeprodukt, jeg købte et nyt for nylig. (Mit var bogstaveligt talt slidt op!) Jeg bruger det til alt muligt, senest med Lydalfabet-billederne, illustrationer fra Den sultne larve-historien, som er fantastisk til de meget små børn, alle mine egne vendespil, hvad enten der er fokus på udtale, skelnen, identifikation, pronominer, verbebøjning….. Børnene bliver tilsyneladende aldrig trætte af det spil. Skriv gerne til mig, hvis I står og mangler noget :-), Jeg er endnu ikke så tjekket, at jeg har fået etableret min egen blog. Tak til jer, der har! Bente Zimling

    Liked by 1 person

Skriv et svar

